Hate the weather

Var på jobbintervju idag, gick bra bara hålla tummarna nu att det dyker upp nån chans på det! =)
Full fart här hemma Foxy löper vilket Kompis tycker är roligt..... Men Jerry ska ta med henne till sin pappa i veckan så får Kompis lugn och ro och Foxy får vara lite på landet.
Sa jag att lägenheten är uppsagd nu? Ja, det kanske jag gjorde. Bara att börja packa snart =P Ser verkligen frammemot att flytta, och dessutom med min babe! Kan det bli bättre ? =)
Jag var med mamma, Malin och Carina på köpis i lördas, Carina kan ju det där med bh:storlekar riktigt så hon fick hjälpa mej att testa ut en, och jag hade visst inte den storleken jag trodde! Jag brukar ha 80B, det trodde jag var min storlek, men jag har visst 75D!! Oj tänkte jag när vi testade ut, men gud vad bra den sitter!!
Kollade på Desperate Houswifes härom kvällen, det senaste som var ute att ladda hem, och gud vad upprörd jag var efteråt haha, vad man kan leva sej in i saker, Jerry fattade ingenting när jag kom in i köket till honom och förklarade att så kunde ju inte den personen i pogrammet göra osv, haha..
Inte gjort mycet i helgen, Jerry hade sina kompisar här fredag och lördag och jag har tränat, vart ute me hundarna och suttit vid datan typ.
Gud vilken underbar pojkvän jag har by the way, igår så skulle han ta morronpromenaden medans jag skulle fixa frukost och då träffade han två kompisar och drog ut till skogen med hundarna, aldrig haft någon som har velat vart ute på långpromenad med hundarna förut utan att man tjatar. Riktigt skönt!
Puss och Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Välkommen till 75D klubben ;) ag hade ju7 kunnat sagt på en gång att du inte har nån D kupa, D är ju ganska litet juh hur har du lyckats klämma in tuttarna i en sån hela tiden? :O :o)

2008-12-08 @ 16:29:40
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

äh när jag skrev D så menade jag B. förvirrad, febrig och sömnbrist :P

2008-12-08 @ 16:33:17
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: Michellemichelle



är det inte skönt att slippa gå o dra i bhn hela tiden då? :P det är populärt, jag tror de flest har för små tutthållare :o)

2008-12-08 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0