jolu..

så att idag ska jag hämta ut mitt fjärde nya bankomat kort för i år.. nästan lite pinsamt att kunna tappa bort det så här många ggr utan att behöva punda =S i lördas hade jag lite tjejfest här hemma så ute på krogen var Florinda as-packad eftersom hon inte är van att dricka nu för tiden och blir normalt full på två öl så ja.. bankomatkortet kom iaf inte med hem igen hehe..
Men jag hade dock väldigt trevligt, tack tjejer!! Lite pinsamt att dom två jag kände igen det var två stycken som jag hade som personal på hemsta-hemmet hahaha
Jag och Jerry käkade pannkakor till lunch idag, så trökigt att stå o steka men blir ju gott iaf =)
julfint har vi hemma här nu med, adventljusstakar och glitter hehe..
Hundarna får ju int vara i köket medans vi äter eftersom dom tigger och det funkar jätte bra men vill visa hur det brukar se ut i dörröppningen hehe


Kommentarer
Postat av: Tezz

Javisst hade vi kul!! och det är inte bara du som inte är van att dricka ;) Det där måste vi göra om tycker jag. Kramar

2008-12-03 @ 13:06:49
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Michelle

haha ja jag skrattar fan varje gång jag tänker på det :P

2008-12-07 @ 21:43:12
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0