Julekatter i granen

lite tomt här hemma just nu. Jerry tog löptiken ner till sin pappa en vecka, jag och Kompis är kvar i Gävle och jag hade planerat mycket roligt som vi skulle ut på . men icke sa nicke och Kompis skar av en bit av sin trampdyna.
'Med andra ord' var ett roligt spel som Arja och Jona hade, glögg och spel på fredan. Tess var in i lördas så det blev hamburgare och prat-kväll. Igår var jag och Kompis över till Maggan och drack te, efter att jag kom hem från köpis.
Haha roligaste jag sett på länge är en naken pöjkvän på alla fyra som jagar julgranskatter under soffan mitt i natten *asg*. Vi har Supernatural race här hemma annars.
Nepp nu blir det ner i tvättstugan igen, vart uppe sen kvart i sju och massor kvar att tvätta fortfarande fattar inte hur det e möjligt men men..
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tezz

Det var kul i lördags, speciellt våran fullt normala diskussion när vi väntade på bussen :-P Konstigt att ingen mötte upp med tvångströjors

Kramar

2008-12-15 @ 20:39:35
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: mamma

persienner vore kanske ide??? Hoppas inte grannarna hade lika kul som dig,,eller kanske ändå...?? De hade väl samma insyn som på en biosalong..hehe..kram

2008-12-21 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0