jag är lat!

Måste ta och skärpa till mej med bloggskrivandet.. Ganska värdelöst att jag har den om jag aldrig orkar skriva i den, men sen så är ju jag väldigt lat och bekväm av mej när det kommer till sånna saker hehe..
Snart kommer hjärtat hem igen. SAKNAR!
Idag är jag jätte glad, jag har pratat med Jerry flera ggr och sett han i sin pappas webcam, träffat Arja som bjudit på sällskap och hittat min hårfärg på extrapris så att fattiga jag kunde köpa kattsand och hårfärg =) -och tillomed choklad, hihi..
Har ni inte testat och smakat Marabous nya Amigo, då tycker jag att ni pallrar er iväg till första bästa och köper en!!
 
monster tjockis katt
Istället för gummikyckling kanske det skulle vara en gummikatt som hundleksak? hehe

Kommentarer
Postat av: Tezz

Haha det är faktiskt svårt att komma ihåg att uppdatera. Det går bra första veckorna sen rinner det oftast ut i sanden ;)

Jag slår en signal i veckan så försöker vi styra upp nåt tycker jag :)

Kramar

2008-11-16 @ 21:43:28
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Mats

Du var det den katten Sigrid smög på? Jag minns en film från då hon var liten som var helt fantastisk. Hon tog samma steg som katten. Det var som om hon imiterade katten.



Ni är välkomna att hälsa på när ni vill till våren och sommaren, du läste väl det? Annars ses vi då vi flyttat söderut. Till våren säljer vi huset och sen ska vi röra på oss. I slutet på sommaren kan jag tänka mig att vi är söderut.



/Mats

2010-02-25 @ 23:57:33
URL: http://galaxybloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0