Underbart

Igår blev det en jätte bra dag trots att jag var sur på morronkvisten, men det gick över efter nästa samtal med hjärtat =)
På kvällen blev det ''fin''-mat, hamburgare med kyckling och bacon -supergott. Var länge sedan jag hade skrattfnatt, ni vet när man skrattar utan att veta varför till slut och man får ont magen för skrattandets skull.
Hundarna blev superglada av att ha 'pappa' hemma igen.
Allt var frid och fröjd tills imorse när Jerry vaknade supertidigt efter att vi legat och pratat hela natten. Jag var så trött att jag bara kunde öppna ett öga i taget och kändes som att rummet snurrade. Inte van med morronpigga människor =P
Nu hålls det på att göras mat här medan Jerry är ute med hundarna, han är bara för gullig =)


Kommentarer
Postat av: Tezz

Åh vad skönt gumman att han är hemma o att allt är bra :) Lite avundsjuk blir jag allt när man själv sitter i en soppa med 7000 saker att fixa. Grattis i efterskott förresten!! Kramar

2008-11-25 @ 13:01:51
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: mamma

Älskade Fis..snyggt du gjort. Nya foton? Men Floronda?? Puss å Kram

2008-11-26 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0