Living my life

Snart är han hemma =) Måndag när som helst ju hehe..
Färgat håret, mamma ska hjälpa mej fixa till ögonbrynen ikväll, sen ska jag fixa naglarna och raka benen. Städa ihop här riktigt och tända ljus i sovrummet, ordna så att hundarna e typ döa på måndag förmidda, kolla om jag fortfarande kommer i min korsett vilket jag inte tror då jag inte är lika slim som förut dock.. och invänta hjärtat. Ska fixa ihop en ''bedroom-playlist'' på datan med, hihi.. Längtar så mycket!
Tappade mitt sista cigg-paket jag hade i fickan på långpromenaden, tror jag tappade dom medans jag höll på att hoppa över stockar och stenar -håller mej ju oftast inte på stigarna som redan finns. Gick och muttrade över det över en halvtimme, fortfarande sur över det hehe..
Vad jag älskar livet just nu, hade man fattat att det kunde vara så här bra utan någonting så hade man ju aldrig blitt pundare från början. När man hör om folk man umgicks med förut och vad dom gjort och alla jävla intriger hit och dit runt omkring så är jag glad att jag inte är kvar i det längre! Och jag kan känna mej så glad över att vissa människor fortfarande är kvar i mitt liv fast jag försvann ett tag. Ni ger mej så mycket, även fast vi inte ses så ofta så är det skönt att veta att allt är som vanligt när vi ses och pratar inget känns konstigt och konstlat, så otroligt skönt!!
Kram på er!

Tyson snor närhet av Foxy

Kommentarer
Postat av: tessan

Foxy ser ut som en jätte brevid Tyson haha =) Kram Kram /Tessan & dogs

2008-11-21 @ 16:31:14
URL: http://yasper.se
Postat av: Tezz

Mysigt de såg ut att ha det :) Jo visst kan livet vara underbart ibland. Förstår att du längtar tills imorrn :)

2008-11-23 @ 17:33:01
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0