Bra! ja, Bra!

Gud vad allt bara händer, så otroligt fantastiskt!
Tror inte jag mått så här bra på år och dag
Trodde nog inte att jag kunde må så här bra
Det är STORA saker som händer i mitt liv
Som andra kanske inte tycker låter så stora
Men huvudsaken är ju faktiskt vad jag tycker i den frågan
I andra frågor är oftast inte huvudsaken vad jag tycker
Svårt i början att förstå att inte mitt tyckande var 'lag'
Jag som var så otroligt smart, intelligent, vis och klok
Ja, jag är det fortfarande, -men det är faktiskt andra också
Den största och tätaste egoist-manteln börjar få hål i sej
Och det är faktiskt otroligt skönt, att inte vara bäst och vackrast
Jag är bra, ja, jag är otroligt bra!
Dock på ett helt annat sätt än förut =)


Kommentarer
Postat av: michelle

bra där :)

jag ska fan inte dricka kaffe, blir ju helt tjackskadad av skiten :P

2008-09-24 @ 18:47:21
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0