dödens

Jag har ett sommarjobb nu!!!!!!!! Äntligen börjar det rulla på lite på den fronten med, toppen! super!

Idag har jag sett en död fågel av oidentifierbar art, enn död krabba (tror jag iaf hehe), en plattad hare och en död stackars mullvad. En död dag.. skulle det kunna vart men faktum e att den här dagen har varit väldigt levande. Att se smålik lite här och där börjar man nu bli van vid, från början när vi flyttade till skogen aka landet så blev jag väldigt förskräckt vid varje syn av död, men nu börjar man tyvärr vänja sej vid det. Fast bara små lik då, jag skulle nog fortfarande vara väldigt illa till mods när det börjar närma sej större djurkadaver.

Nä, det här blev ju inge trevligt samtals-ämne hehe..  Iaf så föärsöker vi fixa fram vårat drömhus ska prata med han som har hand om marken här en gång till så får vi se vad han säger =) *Vill så gärna!!*

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: michelle

Grattis till jobbet! Vart ska du jobba?

2009-04-17 @ 08:29:12
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0