hur mycket död finns det i skogarna igentligen?

Idag hittade hundarna ett dött djur vid vatten -ett VILDSVIN!!! Den låg och guppade i vattenbrynet, fya vad otäckt! Nästan glad att den var död och inte bara skadad eller levande för den delen, man har ju hört att om kan vara ganska aggresiva.

Sommar och sol så himla skönt! Det verkar även fästingarna tycka...

Börjar bli ensamt här nere nu..

Iaf så gällande Foxys träning så har jag nu bestämt mej att jag börjar från scratch igen, så igår hållde vi på med lite olika kontakt-övningar, hon fattade  galoppen snabbt och var jätte trött efteråt eftersom hon verkligen fick lista ut själv vad hon skulle göra sen när hon fattade hur hon skulle beté sej var det en enkel match =) Kompis håller jag på att lära ett nytt trick sist var det ju att gå och hämta min mobil som han snabbt fattade men nu gör jag en lite svårare grej ska bli kul att se hur lång tid det tar innan han fattar vad som ska göras på kommandot hehe..

nä, inget spännande att skriva idag tyvärr men ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur den va döööööööööd ;)

2009-05-01 @ 19:45:53
Postat av: michelle

Jag skrev ju ett brav till dig, samtidigt som du skrev tillm ig, haha. sjukt. fast jag är seg med att posta, men det kom iväg idag iaf :9 det återstår att se om jag får ditt eller om miranda får tag i det först :P

2009-05-15 @ 20:47:34
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0