nu e det fane mej sommar =)

Bilresan hem gick otroligt segt utan sällskap förutom sovande hundar. Katten blev jätte glad när vi kom hem men hon jamar inte längre hon skorrar typ, haha låter som hon satt en groda i halsen..

Foxy blev överlycklig när hon såg att vi var hemma igen sprang runt i cirklar när hon kom ur bilen och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen, hon dunkade ner på madrassen hennes så fort vi kom in. Som en yr höna var hon i skogen med haha hon e ju rolig hon =)

Sitter på bibblan nu och lånat dator, jag får verkligen abs efter inet helt sjukt, man måste ju vara beroende utav nånting eller vad säger ni? =P

Längtar redan tills Jerry kommer hem, blir lite tomt utan han, tur att det finns MASSOR att göra hemma nu.

Ska snart in till jönköping en timme till jobbet och få en uppdatering om en sak. Kanske tur att man inte har nå pengar för nu vet jag vart djurmagasinet ligger och det är inte llångt ifrån och när jag var där med jobbet så var det rabatter och massa billiga och snygga saker som man vill ha naturligtvist =P

Jag ska försöka låna datan igen under veckan så det kommer en till uppdate.

Love peace and understanding!!

PS Sura grannen har börjat hejja glatt så känns bra =)


lånad från www.examiner.com

Visst var den lilla vovven söt? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0