nu kanske våren äntligen är här

Man kan ju alltid hoppas att den inte snöas bort igen. Jag har solat ute på en bänk på gräsmattan, medans Jerry har tagit hundarna på varsin cykelrunda. As-fint väder och jag borde ju igentligen inte sitta inne nu hehe..
Var en superhärlig promenad i reservatet igår iaf!! Så lugnt och harmoniskt.
Vi var och träffade Jerrys kompis och lillebror och en till dom jobbade med igår, ännu ett välbekant ansikte.
Dert är första april idag och jag tänkte skriva ut nå helknasigt som skulle kunna ha hänt, men kom inte på nå fantasilös som man är när det väl gäller haha..
Nu ska jag gå o pussa på min älskling.
see ya! =)


Jag och Foxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0