slut

i huvudet som bara den. Just kommit hem från en hektisk dag. Var först in i till jönköping på jobbintervju, hoppas verkligen jag kommer in på intro på det verkade toppen! sen så var vi hem och hämtade hundarna och for till brukshundklubben och tränade med dogsen, sen på vägen tillbaka så blev det spårning. Nu är både  jag och hundarna trötta =)
Fan vad svårt det var att hitta parkering med ingen biljettautomat!! vi hittade tillslut tur nog en parkering man fick stå på i två timmar utan betalning.
Solen har skinit som bara den här! vart riktigt varmt, varken jag eller jerry har haft jacka på oss utan bara dragkedjetröjor på oss och ändå nästan svettats, hur skönt som helst =)
skulle kunna lägga mej och snarka i soffan ett tag, men det jobbigaste och tråkigaste e kvar för dagen... städning!

tjingelingpling!

Kommentarer
Postat av: michelle

fan vad trög jag är, har inte ens fått iväg ditt brev än, jag har det i väskan och ett frimärke i jackfickan, men att ta steget till att slicka på det där frimärket och sedan stoppa skiten i lådan, det verkar avlägset :P

2009-04-02 @ 20:58:15
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: michelle

kom min kommentar med?förvirrad

2009-04-02 @ 21:01:02
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: michelle

äh nu kom den fram, men inte förrän jag skrivit en till. och nu blir det tre. bombarded!

2009-04-02 @ 21:01:43
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0