spetsad..

japp, det blev jag för nån dag sen -RAKT I SKINKAN!!! Tack Foxy, ett jack och lite blod plus en dos ömhet under dagen blev resultatet haha..

Igår hade jag och Jerry en b a j s p l o c k a r runda här utanför, lika trevligt som det låter =P jag hade lagt undan dom kära bajspåsarna nånstans och igår kom dom fram så bara att ta upp högarna som är närmast huset som hundarna gjort, ser ju inte så bra ut annars liksom hehe

en jätte trevlig påsk hade vi! asgod mat! jättetrevligt sällskap och vädret var underbart!

Nu ska här ätas mat och sen ska jag på en brevidgång i jönköping =)

Och Micha sluta oroa mej sådär vill ju ha dej välbehållen kvar ju min älskade vän!



Kommentarer
Postat av: michelle

Oj jävlar du, inte alla som får skinkan serverad på spett ;P

Ja fy, jag skall aldrig mer vandra ensam i ghettot på svarta natten :S

2009-04-14 @ 12:26:54
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: mamsen

Men vad fick du in i skinkan??? Inte en bajspåse i alla fall...???

2009-04-15 @ 07:39:48
Postat av: rebecka

nej, en pinne!! och ont gjorde det!

2009-04-16 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0