Sooon we are in Gefle

weehee rock n' roll on lördag, Micha (min bästa brottsofferkompis) and Rebecka in action hehehe

ska bli kul att komma upp och träffa alla man vill träffa går ju ett tag emellan gångerna nu för tiden!

måste åka hem till hundarna nu för jerry har tvättat klatr jimmys lada nu visst

på måndag ska jag o brorsan åka till el stocholmo och träffa våra andra brorsaor ska bli askul!

hasta la vista baby

fick en chock häromdan eller rättare sagt igår, men får inte säga för det e topsecret information, men roligt men chockande hihi, kommer fram inom sin tid.

byebye baby byebye
hem och kolla på dexter =P

Kommentarer
Postat av: mamman

Vems mitt kommer att växa ut till JÄTTESTOR????? Du vet att jag e så otroligt nyfiken av mig...vem,vad,var??????? Kram :)

2009-08-18 @ 06:34:16
Postat av: rebecka

hemlis än så länge men inte min iaf för jag ska festa =D

2009-08-18 @ 18:11:45
Postat av: Tezz

Vad roligt det var att ses gumman, hoppas det blir snart igen :) Kram

2009-08-27 @ 12:12:12
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0