felskrivet i förra inlägget

var torsdan som var mysig, fredag var åt skogen rent kaos! lördan o söndan var inte trevliga!

fast sönda-kväll och måndan var super då kom micha o mamma hit, dom följde med och tog en fika hos jimmy och lotta med.

skulle kunna sitta jätte länge och berätta om allt som hände i helgen, men det skulle inte vara shysst mot en människa jag älskar så vi skippar det.

idag fick jag min julklapp från jerry för den kunde inte vänta till julen -två guldfiskar (som nu är döpta till doris och gunnar) med alla tillbehör! jätte fina är dom! speciellt Gunnar som är svart-spräcklig. ska visa dom på bild sen! hjärtat mitt köpte tillome rosa sand för att det skulle matcha mej =)

han är bara finast!

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå tjejen! vad hittar du på idag? :)

2009-12-25 @ 16:19:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: mamma

väntar på en bild på paddan...så söt... :) Kram

2010-01-03 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0