Flyttlassen klar bara oss kvar

Jerrys pappa kom upp och körde lastbilen med flyttlassen ner till dit vi ska bo ett tag, så det blev inte jag som körde iaf, hehe.. Mamma och brorsorna och brorsans flickvän kom och hjälpte till och bar och städade så städningen blev typ klar redan på onsdan jätteskönt'! Ena brorsan åkte med ner och hjälpte till att bära sakerna där nere åxå. Jättetack till dom som ställde in alla sina planer för dagen och hjälpte mej och jerry! Tim (min äldsta brorsa) skulle åxå ha hjälp till men eftersom han har opererat ögonen nyss så kunde han inte.
Imorgon ska jag ta golven i köket och hallen, bara det som blev kvar sen onsdas men måste ha hjälp att bära ut lite sopor vilket Jerry ska göra imorron då sen så lämnar gulliga mamma in nycklarna på måndag åt oss =)
Imorron åker vi ner är det bestämt med alla djur.
Både jag och Jerry har flygit runt som yra hönor för att hinna träffa alla som vi velat innan man drar men jag hinner iaf inte med alla som jag hade velat lite synd men det är ju som det är.
Idag  sover jag och Kompis hos mamma så jag hinner umgås med alla här hemma i familjen. Gud vad jag kommer sakna folket man känner här =)
Så är det bara att börja hårdsöka jobb så fort vi kommit ner så att resten åxå fixar sej...
Mamma har köpt  jätte mycket torrvaror och kattmat och sånt så att vi klarar oss första tiden iaf och Jerrys mamma skulle köpa lite cigg åt oss så vi inte behöver tänka på det från början.
Annars då? Jo det är många saker som snurrar i huvudet just nu, men vi får försöka göra det bästa av allting så gott det går iaf. Allt kommerj u lösa sej till slut men just nu ser det ut som en återvändsgränd på en sak...Men så länge jag har Jerryså fixar vi det naturligtvist han är mitt allt så glad att vi stöttar och kan prata med varandra om allt som snurrar i våra huvven. Ja, ni som är närmast vet ju vad jag syftar på men vi vet ju att vi kan vända oss till er om råd och sånt om det blir krisigt i det.
Kommer bli tokig utan internet där nere tror jag! Vi kommer ju inte ha det i början men vi ska försöka fixa så att vi har det så fort vi har råd! Dessa eviga pengar =P Skulle vara skönt om man inte var så beroende av dom hehe..
Nu ska jag sätta mej i vardasrummet med dom andra och prata om allt och ingenting =)
Försökeruppdatera så fortjag kan!
Tack alla ni som finns när det behövs!

Kommentarer
Postat av: mamma

hur ska detta bli??? jag kommer att förgås av längtan efter dig och alla dina hundhår. så långt bort å det känns lite fel..ja du vet..tur telefon finns i alla fall..miljon kramar å jag kommer direkt ni har eget. hörs varje dag å puss

2009-03-01 @ 15:22:55
Postat av: Michelle

Jag saknar ju dig! Man kan ju inte svänga förbi bara nu :(

Jag säger bara, akta er för varulven!!! (det måste ju vart en sån i farten):S

Hör av dig om du hittar en telefon, annars hör jag av mig nån dag här :)

pussar!

2009-03-05 @ 17:10:25
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0