ensammen

länge sen sist men jag lever och har nu inet i en hel vecka!! =) weee!
Tack jerrys pappa för att jag får låna datan och för att du lagade antennsladden innan ni drog!!

här spöregnar det, glad att jag gick långisen med hundarna förut idag när det bara regnade vanligt, fast det mullrade och small precis ovanför huvudet på oss på vägen hem så tillome jag som inte brukar vara rädd för det fick lite ont i magen!

fästingarna tar iaf ingen paus oavsett om det regnar eller gassar sol så man håller på att ramlar ihop. hittade tillomed en vid mitt öga efter jag hade gått igenom o plockat alla jag hittade på hundarna. så himla vidriga!

jag e ledig i en hel vecka här hemma då åkte jerry med far till norge och jobbar, lika bra det för pengar behövs ju nu när vi betalar alla skulder vi har.

imon e det löning! wee ska handla mat och djurmat hehe, men blir ingen storhandling av mina pengar för blev en tusenlapp kvar efter alla räkningar och sånt hehe, tur att jerry åxå jobbar!

Sonny jagar för fullt här, men så roligt e det inte när man hittar döda mullvadar utanför dörren varje dag!



En orm på gräsmattan som jag, mamma o jesper höll på att gå på hehe

Kommentarer
Postat av: michelle

här i gävle är det inte många fästingar, simon har haft fyra i år och miranda tre :P

2009-07-26 @ 19:57:18
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0