hej då data hej jerry

jerry kom inatt ocbh skulle överraska mej att komma tidigare. jag vaknar utav att hundarna skäller och vandrar upp på golvet som knastrar värre än en leråker och öppnar med mina väl ickeåtsittande kläder som jag somnade i svettig och flottig och inte alls fixad som jag ville vara när han kom... jerry trodde att jag blev sur att han kom fast jag var ju mest sur över att jag inte tog det där jävla badet som jag hade tänkt innan jag la mej, men gick o borstade  tänderna sen låg jag o jerry och pratade hela natten. Han hade haft det bra uppe i norge och dom hade blivit jätte bra bemött gällande målandet.
mest lycklig var nog foxy när husse kom hem, hon har ju vart lite konstig dom sista dagarna (jag e säker på att det e för att hon saknade jerry, och det skulle ni nog också vara om ni såg dom två ihop) så inatt har hon legat och snarkat som en gris! antagligen kunde hon slappna av helt hehe..
nu försvinner datan ett tag men vi är på g att fixa nytt! så inom inte allt för lång tid så har vi nog inet ska ni se =D

puss o kram på er my friends!


Foxy i sitt esse hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0