Helloooooo.....

Det är asvarmt och kvavt. Jag ska hem och spela simpson spelet Lillemor skickade -askul! =)

Askult var det åxå när mamma, kineser, Micha med son och Nick och Malin kom ner förra veckan och hälsade på ! Fan vad jag har saknat er!

Och så fick jag världens gulligaste paket av världens bästa Micha!! Tack babe! Jag har en surprise till dej med ;)

Jobbar enda till december gör jag med! weee.. money!

Hade velat vart hos Arja på tantpartaj men men jobbade då, smällar man får ta, men syns innan sommaren e slut iaf!

Nu ska jag hem till mina älskade hundar som inte tål den här värmen, ligger bara o flåsar så man får vänta till långis på kvällen eller tidigt på morronen.

Älskar er!


Hästen brevid oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0