idag är jag glad igen

Kaffe och morotsbröd jag bakade igår till frukost, tyvärr ingen sol men skönt ute, snart ska vi stuva in hundarna i bilen och åka till byn och fixa lite sen till naturreservatet och gå en runda =)
Igår kändes allt jätte tungt och mitt humör var verkligen inte på topp, men det är mycket bättre idag. Inte roligt att må dåligt liksom speciellt när man inte kan sätta fingret på vad det är som stör en.
Igår kom ett brev från moster med alhgrens bilar i och en hundring som vi skulle köpa nåt roligt för så vi hyrde film och köpte godis o dricka och hade myskväll. Tack min älskade moster! det behövde vi =)
nä nu ska jag pula in kläder i tvättmaskin och göra mej startklar för dagen tänkte jag
Ha det så bra gott folk! sätter in en av mina favoritbilder här, det är Foxys tassavtryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0