Jag har världens gulligaste pojkvän!

Igår innan vi skulle gå o lägga oss så fick jerry reda på att han skulle jobba idag igen, så sötnosen åker in till byn och köper så jag har mat under dagen. Jag stannade kvar i soffan med världens huvudvärk.
Han kommer tillbaka på glatt humör som vanligt och försöker dra ut mej på en cigg, men jag vägrar ut i kylan så jag går och kryper ner under täcket igen. Jerry kommer upp igen och medans jag masserar hans händer så säger han att jag ska gå o kolla brevid kattställningen. Jaha, jag gör välla det.
Där ligger ett litet påskägg fyllt med godis som jag tycker om och världens gulligaste lilla kort där det stod 'jag älskar dig! glöm inte det!'. Så jävla söt är han, då hade han först gömt det utomhus men jag mitt nöt vägrade ju gå ut, stackars hjärtat.
Sen hade han köpt revbensspjäll och ostkaka till min lunch för att jag har sagt varje gång vi gått förbi dom att det skulle vara gott.
Min sötaste baby <3
Vad skulle jag göra utan den människan?
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men det skulle bara bli sånt här sötsliskigt dravvel för er andra.
Men sån är min Jerry, han gör sånna här saker och är bara helt underbar. Ibland kan han ringa en bara för att säga att han älskar mej, eller skicka ett sms från rummet brevid för att berätta hur snygg han tycker man är.
Största pussen någonsin till min finaste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0