Nu har helgen gått

Amme och Robin var ju här så på lördan var jag fyllechaffis fram o tillbaka till jönköping. var roligt att ha några bekanta ansikten omkring sej. På söndan så kom Sargon förbi på en kaffe innan han skulle hem till Gävle (och antagligen störtdyka på lilla Eros, eller hur blev det mamma? =) )  Han lämnade av en en påse med matvaror mamma hade skickat med till oss. Digestiven som var med försvann snabbt som bara den hehe.
La just upp en massa bilder på hundbloggen, ni som inte vet vart den finns kan se den här
Nu ska jag göra mat, Jerry står och river morötter för fulla muggar som jag ska ha till köttfärssåsen. Min underbara Jerry =)



En av mina naturbilder, gillade den här jätte mycket =)

Kommentarer
Postat av: michelle

Såg ditt vykort idag, fast jag tror det kom förra veckan :P Det låg halvuppätet bakom skorna, så jag såg inte allt som stod på det, men jag har skrivit till dig, vad har du för adress? så jag kan skicka det också :)

2009-03-30 @ 14:33:25
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: tessan

haha jadu här får man slåss för en plats i soffan eller muta med godis ;) Härliga bilder du tagit! Hoppas köttfärssåsen blev god Kram Kram

2009-03-30 @ 19:58:48
URL: http://www.yasper.se
Postat av: mammi

ja det va fin svampbild...jo han dök på Eros. Som u ska bli ensam en stund..jag ska rusa till buss å jobbarnatt..kram

2009-03-31 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0