Sitter i byn

Idag har jag gått in till byn eftersom vi inte har någon bil nu. Ja, ni läste rätt vi sitter just nu mitt i skogen utan bil =P roligt värre liksom... Men det tar en timme in omman går genom skogen, ska snart vandra hem igen. Jerry skulle vara sådär gullig och komma och möta mej med hundarna.
Idag fick jag äntligen mitt bankomatkort =P så nu är en massa räkningar betalda så slipper man få mer skulder än vad man har liksom.
Känner mej slut och less på nästan allt, saknar gävle -tro det eller ej! Tur att man har Jerry och djuren och min gulliga familj samt kompisar som hör av sej emellanåt och kollar hur det är eller tvärtom =)
Nä ska välla fan ta och vandra i snövädret hem då. Två av Jerrys kompisar kommer idag så det blir lite annorlunda i helgen, kommer kännas konstigt att inte åka till Hillared som vi gjort nu nästan varje helg och sagt hej, men vi bestämde ju att vi skulle ta en filmkväll efter helgen nån gång med dom =)
Nu ska jag ringa Jerry och säga att jag ska handla nåt att äta åt oss bara sen gå, sen ringa min älskade mamma sen ska jag nog fan ringa Arja eller Micha och kolla om dom lever =D då blir man iaf på bra humör!!
Tusenskönor till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med bil??

2009-03-28 @ 06:20:04
URL: http://baraflorinda.blogg.se/
Postat av: Moster Mia

Hej Rebecka! Nu har jag hittat din blogg, kul att läsa lite om ditt liv, och hur du har det!

Många kramar från Moster Mia

Hälsa kärleken! Tusenskönor tillbaks, massor!

2009-03-28 @ 13:48:39
URL: http://baraflorinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0