skuvar och järnspikar då!

Idag har jag fått pengar äntligen! Skulle betala räkningar, tanka bilen och handla lite mat. Men! Tror du inte mitt bankomatkort är helt uppe i rök då?!!! Vi har vänt hela lägenheten och bilen uppochner men det är borta, hade det sist när jag gick in på inet-banken men sen e det försvunnet.. Så jädrans typiskt!

Var just ut med hundarna och vettefan vad Jerry hade gjort med lilla Kompis haha aldrig sett han pissa så länge! Jag tände en cigg när han började kissa, sen tänkte jag ur lång tid brukar en cigg ta ? Ungefär en fem minuter iaf om man inte blossar som en galning. Han måste ju ha ätit snö som inihelvete haha.
Ja ni hörde rätt vi har typ en dec snö här efter natten som var, helt sjukt var jätte skönt ute på dagen och kvällen sen hade det bara vräkt ner under typ två timmar för när jag och Jerry gick ut sista promenaden så var det hur mycket snö som helst ute.



Här är jag och hundarna från en betydligt soligare och skönare dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0