what the f*ck

kollade ut precis efter att man vaknade och det SNÖADE! Men i h*lvete det ska det ju inte göra efter dessa sköna vårdagar! Trött på kyla och små vita flingor från himlen.
Igår blev det mycket bil-körning, jobbigt för huvudet, somnade på en gång när jag la mej i sängen. Men väldigt trevligt under dagen, men det är ju som vanligt hos lilla familjen i Hillared =)
Jag och Jerry fick ett paket från min familj som vi fick hämta ut på ica, massa mat, och fruktkolor och äntligen en sån där grejj att ta upp matrester ur slasken med! Vad jag har saknat en sån! Lite vidrigt att ta med händerna eller papper, hehe..
Nästa helg så kommer två kompisar till Jerry, sen i veckan så var det prat om att en annan av Jerrys kompisar skulle komma förbi nån dag för att han jobbade i Skövde just nu.
Börjar sakna gävle-borna lite, alltså dom jag gillar inte dom andra =P
Var över till grannen iaf och tog en kaffe var jätte trevligt! Så det ska jag göra fler gånger!
Skrev jag att vi höll nästan på att köra i diket häromdan? Jo, det satt en påfågel mitt i vägen här borta i Ryfors! Haha lite smått chockad blev vi då det inte finns en djurpark eller nåt här, men dagen efter så såg vi den igen och det fanns flera stycken! Plus nå vita fåglar som såg ut som påfåglar fast annan färg då och inte de långa fjädrarna bak. Men vi pratade hastigt med en fotograf som kom gående efter vägen och fåglarna bodde visst på gården brevid fast vi aldrig lagt märke till dom, så den var inte vild som polisen trodde =P


En bil från när det var betydligt mycket finare väder än idag =)

Kommentarer
Postat av: tessan

Vilken härlig bild på Kompis :) Nu vill vi se fler hehe kram /Tessan

2009-03-22 @ 10:45:58
URL: http://tezco.blogg.se/
Postat av: michelle

Dom vita påfåglarna är honor :o) så typiskt, männen är färgiga och skojjiga och kvinnorna är gråa och trista. Jävla skit. heheh. hur är det då? :o)

2009-03-22 @ 11:07:25
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0