Hemma igen

Vi åkte en snabbis till Lisa och Johan. Simon dansade för fulla muggar älskar den söta ungen!! Och kan man bli mer bebis-sjuk när man får gå runt med lilla Alva? Sådan underbar liten krabat!!
Ska försöka lista ut nu hur man får ut ett video-klipp i bloggen hehe..
Vi har nu gardiner i köket -weeee!!!! -fast bara i ett fönster hahaha. Håller tummarna på att mamma hittar en gardin-stång tills hon kommer upp, vi har antagligen löst problemet med stänger till vardasrummet, vi ska (eller rättare sagt Jerry ska) kolla på det imon.
Nu ska jag datanörda ett tag sen läsa lite i min nya S. King-bok jag fick hem för nån dag sen, samlingen utökas! Borde ha runt en 20st nu! Finns ingen bättre författare enligt min mening.

Imon ska vi upp i tid och åka till Skövde. Amme har thai-boxnings-match vi ska se. Jag kommer ha kameran i högsta hugget naturligtvist!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kruxet e att jag åker NER... ;)

2009-11-07 @ 11:37:29
Postat av: mamma

Ner,älskling...ner... ;)

2009-11-07 @ 11:38:41
Postat av: mamma

hahaha

2009-11-07 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0