Nu har dom åkt hem

Jag och brorsan har suttit o spelat guitarr hero och mamma har fixat i köket här (ovanligt haha).. Nä men det har varit väldigt trevligt att ha dom här!! Saknat dom jätte mycket!
Kollade på en jätte dålig film igår, var en dokumentär om en snubbe från ångermanland som sa att han blev 'besatt' av en egyptisk köpman från kairo hehe inte det bästa jag sett om man säger så.

Jag har fått en massa presenter jag fyller ju f*n år snart haha. Väskor, örhängen och skor, linnen och parfym =)

parfymen som jag fick -luktar hur gott som helst!! Typiskt 'min lukt'


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

den luktar super gott, dock passar den inte alls min personlighet haha de e alldeles för söt, men go som attan

kraam

2009-11-15 @ 21:52:03
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Hoppas att du tycker bättre om den än vad jag gjorde :D

2009-11-16 @ 11:57:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul du tyckte om alla saker :) .Så kul att träffa dig. Synd det är så många långa dyra timmar mellan oss :( . Kramar

2009-11-16 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0