ONT!

Äntligen är man hemma trött, slut i huvvet och fruktansvärt ont i benen/skelettet eller hur man nu ska förklara det. Strålande ondhet innuti. Måste kolla upp det en gång till, även fast dom inte hittade nå konstigt förutom inflammation i kroppen, men det kommer ju år efter år, måste ju vara nå allvarligt fel. Nu när jag har ny hälsocentral borde man kanske gå o kolla igen.

Iaf var dagen rätt roligt att kolla på lagligt våld -det är ju det det är i stort sett- men missade ju naturligtvist när Amme skulle tävla för att man måste ju hem till hundarna, men Jerry filmade in det så fick se det på så sett. Tråkigt att han fick möta en 45 - årig SM-vinnare så var ju inte så jämnt. Men Amme gjorde sitt bästa och var duktig iaf, även om den andra killen inte missade ett enda slag eller spark som han satsade.
Jag trodde ju att folk skulle skrika och näsor skulle knäckas så blodet sprutade men så var det ju absolut inte!!! haha.. Allt var ju mycket samordnat och många duktiga coacher! Ni som inte vet så är det thai-boxning jag talar om hehe

Kommentarer
Postat av: mamma

Thai e det som sarre vill hålla på med nu efter boxningen..verkar ju inte alltför kul tycker ju jag då..hehe..stackars liten med värken..tänk om det e fibro eller nå sånt???? Kram

2009-11-08 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0