Att sjunga i bilen

Att sjunga i bilen är ett helt underbart sätt att få ut känslor! Det är jag helt säker på! Har slagit mej flera ggr vilken terapi det är att bara sätta på en favvo-skiva, skruva upp så högt det går utan att spräcka trumhinnorna (observera att detta ej går med hundar i bilen) och sjung högt ut/skrik allt du kan. Om du inte kan texten så hitta på något som du tycker skulle kunna passa in.
Detta gjorde jag idag den korta bit jag körde utan hundar i bilen och vips så är man som en ny människa, känner sej starkare och oövervinnlig.

Varning!!! Sätt ej på musik som gör dej ledsen och gråtig då blir det motsatt effekt!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha vad go du är :o) Men du har alldeles rätt, jag sjunger alltid i bilen, tur att det inte hörs ut så bra :P

2009-10-30 @ 09:34:47
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: mamma

Kan det vara från din barndom då du pumpades med olika låtar i bil å hem direkt en viss person va borta..haha..du kunde Christer Sandelins låtar utantill å sjöng dom i bilen så rutorna skallrade..och annat med :). Neverending story och så vidare...kram

2009-10-30 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0