Ensammen hemma

Jag och hundarbna lämnade av Jerry hos sin bror imorse så att han kunde jobba och jag kunde vara hemma o städa lite och få ut våra mattor. jag hoppas för våran ekonomi att han stannar kvar över natten men så lät det inte att han ville göra.. men hoppas han tänker över det även om det blir tråkigt här hemma utan han.
fick sällskap av micha på vägen hem, asså genom mobilen, men det förstod ni ju iof säkert så hade nog inte behövt skrivit ut det hehe..
Är det nån som kan skicka hit några korta gardinstänger? har inga och det känns inte hemtrevligt utan det hehe, det finns ingen gardinstång i hela huset och mina som jag hade i gävle e visst helt spårlöst försvunna...


Ser ni hur stor plats våra små hjärtan har nu? =)


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

söta! :)



Sv: haha frääscht :)

2009-10-29 @ 16:56:48
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: mamma

gardinstängerna va med på flytten ner..då e de hos Jerrys pappa. E helt säker...nu ska vi på bio!!! Kram

2009-10-29 @ 17:28:53
Postat av: I r o n i e l l e

Fina doggies :)

2009-10-29 @ 21:13:34
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0