Fan som omstart en gång till!

Nästa vecka så flyttar vi antagligen in i torpet, antagligen?? undrar välla vissa, japp för vi får tapetsera om och måla där först =) skönt med nytt på väggarna =D men vi räknar med att flytta in till helgen där.

Och nästa vecka så hämtar vi våran stora fyrhjulsdrivna bil med =) mycket nytt haha

Jerry ska tatuera sej till eftermiddan, Nick ritade upp en skitsnygg bild åt honom som jag själv skulle velat ha när jag såg den =P

Just nu är vi hos Jimmy så Jerry får jobba lite granna och jag sitter och smånickar framför datan men ska nog ta bilen och gå med hundarna en sväng, fast det beror på när vi ska åka annars gör jag det när Jerry och Johan åker iväg till tatton för det e inte många timmar kvar nu =P

puss på er!

visst ser den sjuk ut?

Kommentarer
Postat av: mamma

Sätter ni ut bild på tatueringen direkt den e på plats??? Kram

2009-10-10 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0