Håll i er!!...

... men det är inte långt kvar nu till vi har inet så då blir det en massa mer uppdateringar här!!! =) och en massa bilder!! har tagit as-fina bilder på hundarna som jag vill visa =)

imon blir det att åka och kolla på ny bostad, ska bli jätte spännande och se!

annars e det lugnt som vanligt här, just nu är vi hos jimmy och lotta, men lotta den lyckosten är i paris så, jerry jobbar och jag försöker fördriva tiden, jag o hundarna var på en kalhyggspromenad men nu regnar det. lek med kerstin och hjalmar får det bli =)

love you all!!

(micha snart blir du iaf lite glad hoppas jag när du ser paketet )


Kommentarer
Postat av: michelle

Jag blev superglad :)

2009-10-01 @ 19:25:24
Postat av: mamma

Ska bli kul att ni skaffar internet..det underlättar ju så oerhört mycket..Nu ska jag diska å sen ut till landet ingenstans igen för att få ännu en rynka..ibland vill jag sätta hagel i ögat på vissa..hahaha...speciellt nattetid...hahaha...älskar dig :)

2009-10-01 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0