HELL

Hundarna gnager ljudligt på sina stora ben dom nyss fått, Jerry håller på o gör eld i kaminen och sen ska spela sitt nya fotbolls spel och jag då? sitter jag bara på mitt feta arsel o gör ingenting? Sanningen är faktiskt så att ja det gör jag just nu hehe. och det e jag värd just nu efter dagerns slit o släng. vi har bara varit hemma snabbisar och nu kom vi hem för mindre än en timme sen och nu ska vi ta en varsin kall öl och bara njuta av att vara hemma!!
Köpte några nya öl, köper alltid sånna jag inte druckit förut för att testa hehe. Nya ölen just nu som ska smakas av är 'hell'


Kommentarer
Postat av: mamma

Vissa har det bra ser jag :) . En annan ska ut till jobb å elände igen..Påminn mig,hade köpt Aftonbladet igår å där stod massa bra om vaccinet..tänkte skicka dig det. Puss

2009-10-28 @ 11:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0