ibland blir man skakig

Första jag gjorde när jag vaknade var att dricka en kopp kaffe sen upp i skogen med hundarna. Efter knappt tio minuters lösspringande försvann Foxy. Jerrys pappa kom upp med bilen och tutade lite så efter ett tag kom hon tillbaka iaf. Skakigt värre när man  hörde skott nån km ifrån bara. hundfan (ja hon hette så under tiden) var borta en 20 min, det e lång tid när man står där o ropar!
Kompis försökte lyssna efter knaket och hjälpa mej lite, han är dock den duktigaste hunden nånsin, han har aldrig sprungit bort för mej, drömhund i skogen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du lär nog ha lina på henne i skogen. Tänk om hon möter någon annan hund,vilt djur,hundrädd människa...allt kan hända,och allt blir då tyvärr ägarens ansvar. Kompis berömde jag senast i helgen..så duktig och urgullig hund :)- Kram

2009-10-05 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0