Kväller

Vi har fått lite granna gjort idag iaf. =) Mitt badrumsskåp som Jerry köpte till mej är nu helt fullt hehe, så försvann en hel kartong som jag bara hade hygienartiklar o liknande i hehe

Käkade kyckling och ris idag med nybakt bröd .asgott! Jerrys pappa kom över på middag med.

Läggdax tidigt idag eftersom vi ska vara i Ulricehamn halv 9 med bilen och få våra icke-fungerande dimlampor fixade.
Så e det ju löning imon med så då ska det mat-handlas och lite mer hehe.

Ja, jag väntar bara på att det ska bli lite sol så jag kan knäppa kort på torpet så att ni får se det!! Men det blir kort utlagda så fort jag har knäppt dom! =)

God natt på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sitter här med Gustav Wasa ihoprullad bredvid :) .

Hans hatobjekt blev ju kul-lös tidigare idag och det va första gången min ej morrade åt mr Z. Han kände säkert av "tyck-synd-om-mig-för-jag-e-skuren-bak" vibbarna som ångade ut ur tratten. Kram

2009-10-26 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0