Mörker har fallit

Mot för när man bor inne i stan så är det verkligen mörkt ute när solen går ner. Förstår bönder eller lantbor överhuvudtaget som går o lägger sej tidigt och är uppe i ottan för det finns inte så mycket att göra ute på landet eller i skogen efter skymning.
Iaf så har jag krattat och krattat och krattat, fattar inte att det kan vara så mycket löv!!! hehe
Skulle visat lite bilder från dagen men det ville inte kamera-batteriet så får bli senare. Det får bli en bild som togs för några dagar sen, Jerry ställde upp Kompis åt mej så jag kunde ta, haha han är för söt min sambo!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sötkompis, fan jag behöver lite kompis löövi'n känner jag hehe :o)

2009-10-31 @ 18:39:04
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0