The passion of the christ

Ja, jag och Jerry ser väldigt mycket film sen så sitter jag och terror-messar min stackars mamma om hur dom var osv. Så istället för att göra det så kan jag ju skriva om det här =P

Iaf filmen vi såg idag är ju gammal och dom flesta filmerna vi ser är ju äldre eller ligger på hyres-toppen.
Idag såg vi en film som Jerry köpte för någon dag sen för att jag inte sett den.

Ett ord som skulle beskriva filmen är : FÖRFÄRLIG! Inte för att den var dålig, den var hemsk bra!! Men herregud vilken hemsk film, jag fick sitta med huvudet bortvänt flera gånger för jag klarade inte av att se vissa scener. Väldigt bra gjord med tanke på allt 'Jesus' sa i filmen ska han ju ha sagt på riktigt med, iaf vad det står skrivet i bibeln. Verkligen gjort filmen helt baserad på bibeln och inga påhitt verkade det som. Effekterna var super, älskade scenen när droppen faller från himlen -assnyggt gjort!
Kändes inte alls som att den var så lång som 2 ½ timme! Tvärtom så kändes den väldigt kort.
Nä, här har Mel Gibson lyckats!


Kommentarer
Postat av: mamma

Visst e den kanon..säkert även för de som ej tror på honom. Tror man e det bara bra att få en påminnelse om allt,och hur han led för allas vår skull. Att förneka honom och det han va med om känns för mig som otänkbart. Sitter här på jobbet och lider lite grann själv just nu..hehe..e trött å längtar till en säng..ZZZZZ...kram

2009-10-31 @ 06:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0