tråkigt hemma

att vara själv hemma när man e van att alltid ha jerry runt omkring är lite skönt först men sen blir det dödstråkigt.. snart e han hemma igen iaf bara nån timme kvar.
pratade med tessan idag, lika roligt varje gång, även om det går evigheter emellanåt gångerna så känns det precis lika lätt och ledigt som alltid! under tiden drog foxy sönder sitt flexikoppel och rusade fram till en bil som en rabiessmittat odjur och skällde som en galning. aldrig sett henne jaga bilar förut, men men bara för att jag sa att det gick bra med henne till tessan så var det ju tvungen att hända nånting =P
måste jämna till mitt hår lite efter jerry klippte av min hästsvans med hahahahaha ( låter hemskare än vad det är, men 1 dec e nu knaggligt borta)

Micha du vet att jag finns här! Passade nåt av linnerna?

byebye gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0