Rast

Ja, tänk att man nördar på rasten tillome hehe.. Jobbar bara till kvart över ett idag, känns nästan onödigt med rast då. Kolsvart imorse när man åkte hemmifrån, känns som man kliver upp mitt i natta.

Jag och hundarna var inne och hälsade på Smarre igår medans brorsan hade arbetsintervju. Vi får hålla tummarna för honom på måndag.

Idag blir det inge kul alls hemma tror jag, behöver storstädas, bakas, tvättas och ta fram ljusstakarna som ännu inte e uppe. Och klart ska hundarna få sin långis med.

Nä nu ska jag fortsätta på boken jag har börjat läst här på rasterna; ''Flickan som inte fick finnas'' av Ethel G. Ericsson. En sann och hemsk historia.

Kanske hörs sen!

Krama


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske??? Och den boken e en hemsk historia..en sjuk sjuk mamma... :(

2010-12-10 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0