Sömn och trötthet

Nu har jag rast, en halvtimme till. Vart iväg och tankat bilen så nu ska jag nörda resten av rasten tänkte jag. Halv 10 är det hemkörning och hit igen imon klockan 7. Men mysig dag har det varit hittills iaf =) Kom en halvtimme för tidigt också, vaknade med ett ryck och trodde jag försovit mej då jag har drömt om detta hela natten. Haha, blev lite förvånad när jag kom hit men bara en halvtimme förtidigt så ingen fara skedd haha
Supertrött efter en halv natt på akuten med en kompis som antagligen hade fått hjärnskakning. Akuten en fredag-kväll/natt är ju iof inget att rekomendera men det vet la dom flesta hehe..
Nej blir tidig kväll idag! Jerry hade fått sova inatt med, stackars karl hade legat i förrgår natt och hört nå irriterande ljud, hade låtit som en gnällig dörr ''och sen fattade jag att det var ju du som gnisslade tänder'' hahaha. Han hade blitt så trött så han hade tryckt in fingrarna i mun på mej och försökt bända upp munnen dock vaknade jag under denna process och undrade vad han höll på med *asg*
Var riktigt länge sen jag gnisslade tänder så, vet att jag gjorde det när jag bodde hemma men sen slutade det och Jerry hade ju inte hört det förut så.
Saknar mina grisar hemma! Idag ska jag ta upp Ilskan och mysa med han, i förrgår tog jag upp han och han låg faktiskt avslappnad i knäet på ma i en timme!! De ni! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå..måste varit hemskt vakna med någons fingrar i munnen..skulle jag bitit av dom..

Och vem va du med till akuten?? Kram

2010-12-11 @ 19:17:55
Postat av: Smarre

Hej gumman ! Tack för att du var med mig. Det betyder mycket. Du är en ängel Becca ! Saknar dig. <3

2010-12-11 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0