Timmar

Just nu e jag på timmar, in till jobbet halv fem igen. Händer inte så mycket när man jobbar helgen, man är ju på jobbet dygnet runt känns det som =P Eller jo det händer ju en massa här på jobbet men inget jag kan dela med mej av.

Annars går jag runt och dagdrömmer om en viss sak, men mer om det senare om det nu blir så hihi

Saknar hundarna när man e borta så här, saknar Jerry med mitt hjärta som alltid finns där för mej <3 Känner mej otroligt lycklig som har fått denna lilla familj och den vardagen vi har, att man kunde ha det så här bra det hade jag inte ens kunnat drömma om för några år sedan.

Tatueringen är nu läkt iaf, nu får vi se efter nyår när vår vän har tid att göra klart den. Hoppas det blir snart =) Jag är så otroligt nöjd med den redan!

Ha en bra dag allihop! Solen skiner för fullt utanför här man blir alltid gladare när det är solsken.


Gammal bil på mej och Foxy, hon är ju bredare över bringan nu =)


Kommentarer
Postat av: mamma

e drömmen om nå som kräver jobb å har tak??

2010-12-12 @ 19:55:20
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:02:04
URL: http://www.grinders.se
Postat av: mamma

Hallå..vill ha uppdateringar :D

2010-12-28 @ 10:25:57
Postat av: Helene

svimma inte nu, men jag har faktiskt varit här o kollat läget.... snygg den blev tatueringen!!!! har kollat runt lite jag å på ideer till en ny tatuering! ha det bäst kram helene

2011-01-03 @ 00:03:44
Postat av: Mamma

Nu har jag oxå en blogg..hahaha...Kram

2011-01-04 @ 21:29:58
URL: http://caretinije.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0