Jobbat idag

Gaahh försov mej idag ganska rejält till jobbet, men som tur var så hann vi med allt iaf och lite till. Dagen började med lite sorg men sen blev den lika bra som alltid på jobbet =)
Ja helgen har det inte hänt så mycket ändå, Jerry har haft sin bror här en natt och badade badtunna o satt i bastu. Det har han gjort (Jerry alltså) sen den kom, och nu e han sjuk. Klart man blir det om man badar och bastar ute i flera dagar i sträck.
Haha Kompis ligger och viftar på svansen så mycket i sömnen så att jag trodde det var nån som knackade på dörren haha..
I måndas så skulle jag o Foxy ta en promenad i stan medans vi väntade på brorsan och fick sällskap av Smarre. Halva tisdagen var jag och Kompis inne i stan hos Smarre och hade tjejsnack hihi
Två bilder från april i år ;

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid konstig känsla då brukarna går bort..Just nu känns mina tår konstiga..haha..kram

2010-12-08 @ 21:30:13
Postat av: Cissi

fina vovvar du har :) är det amstaff båda två? den tigrerade vad sjukt lik hunden jag brukar vara dagmatte åt, nästan läskigt :P

2010-12-09 @ 14:46:20
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0