Nya bättre tider hihi

Jag var lite neråt ett tag men nu känns allt så jätte bra igen!

Jerry har börjat på kurs och trivs jätte bra i jönköping.
Jag ska antagligen få börja plugga på vårdlinjen, förhoppningsvis blir det på distans med. Jag pluggar ju bättre hemma och så skulle det vara det bästa för djuren.

Foxy har börjat löpa och Kompis står hellre och slickar på backen än gör nånting annat ute just nu, men värre lär det bli, ser inte fram hans sjungande vid höglöpet. Nu har man ju inte mamma i närheten som kan ta han så han får vila lite heller, men men man visste ju vad man gav sej in på när man skaffade av båda könen. Hoppas bara att det blir kastrering på nån av dom i sommar, helst på båda två.. Måste få Jerry att mjukna angående att knipsa av dom på polarn.
Och på det så har katten mask haha livet leker när man har djur, så hon avmaskas iaf nu den hundmats-snoende tjockisen.

Imon ska jag in till jönköping och hämta Jerry när han slutar. Lite beslutsångest om jag verkligen ska ta med hundarna och ta en promenad där runt sjön eller inte. Det skulle vara jätte bra träning för dom, men å andra sidan vet jag inte om Foxy är redo för det när hon just börjat slappna av i byn här och där runt sjön är det ju rätt mycket hundar.. Får bestämma mej under natten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0