Kolla mamma här är kortet

på kappan jag fick av dej, och hade till ams när jag träffade jobbcoachen. vilket gick väldigt bra och nu är jag återigen väldigt positiv till allt igen =)

 

 



ögonbrynslösa jag

Annars är den största nyheten att Kompis fick ett väldigt uppskattat paket på posten idag. Mr abo aka apan från brynäs. Tack älskade Arja och Jona. Ett kort kommer senare för allmänheten här på bloggen. Och så stor det mycket snyggt 'Kompis' på ryggen så det inte kan tas fel om vem som äger denna apa =)
En fråga bara angående apan jag och Kompis har undrat över är om det är samma apa som Kompis har haft många goda minnen med på eran balkong eller är detta en ny? För annars såg han hemskt ren ut efter behandlingen han fått av Kompis.


Kommentarer
Postat av: A

Det är inte samma Mr Abo, den förra gick en snabb och hemsk död tillmötes när han mötte en viss terrier på balkongen ;)

2010-01-18 @ 19:00:39
Postat av: mamma

Åh vad fin du e...Jätte-fin..kramar till er alla fem.. <3

2010-01-19 @ 11:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0