Idag kommer dom =D

Ikväll kommer mamma, brorsan och Malin, ska bli askul!

Så typiskt att man har som mest att göra på den dagen man skulle behöva minst på.

Skjutsa Jerry till jobbet strax efter 5 imorse, hemma till halv 11, in till byn en halvtimme, hem igen, ut med hundarna, lite vila just nu innan jag fortsätter städa lite, iväg om en halvtimme o hämta Jerry, hem igen, sen iväg och kolla in min praktik jag fått genom skolan till fyra inne i byn. Vet ej när jag slutar men mamma och dom skulle vara här till 9.

Gah känns som att man behöver några fler timmar om dagen ibland!!

Träffade Johan och Lisa igår, Simon var i full gång den älskade lilla busungen =D Han är så rolig! Alva bara växer och växer.

Vi hörs nog på onsdag eler nå när gävle åker hem igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0