OJJJJ

Japp jag lever för fulla muggar och ska nu ta en omstart med bloggen, får göra ny header nån annan gång.
Att uppdatera hela tiden som gått går inte men det har varit mycket lycka och mycket gråt under den här tiden jag inte skrivit i bloggen, men foton finns det fortfarande gått om hehe..
Just nu är det snökaos i jönköpingslän. Kompis skuttar som en yster kalv ute och Foxy är ju alltid superlycklig ute =)
Grattis till Johan och Lisa som fick en hårig liten pojk för ett tag sen (ja, han har hur mycket hår som helst på huvudet).
Sitter och kollar på nyhetsmorgon som tanten jag har blivit =P Åt negerbollar till frukost med Jerry innan han stack till jobbet. Det får jag idag eftersom jag fyller år. Nu är man närmare 30 =S Fick jätte fina presenter av familjen och moster (Jerry och jag fick ihop köpta presenter hem även om han inte fyller förrän om en månad.
Nu ligger Kompis i soffan med huvudet nertryckt i ena soffhörnet, Foxy ligger uppe med Ilskan och Katten sover på tvättmaskinen. Snart vaknar välla brorsan med som bor här medans han fixar ihop sitt liv lite.
Och vem är Ilskan då? Jo, det började med att jag fick VG på ett av proven i skolan, Jerry kom då hem med en present i en stor svart sopsäck. En liten helsvart kattunge, så liten var han. -Och vild som in i hel**te! Nu har han bott med oss i lite över tre månader och han har nu vågat ligger brevid en, fast man får inte klappa han, tror han det så spottar han och fräser. Varav namnet kommer ifrån. Dock tyr han sej jätte mycket till Foxy och ligger mellan hennes ben och sover och kurrar så fort hon är i närheten. Jag tror han älskar henne på skumt sätt =)
Långpromenad igår i snöovädret
Ilskan spanar efter hans leksak vi fick av Natha =)

Kommentarer
Postat av: Arja

Woho nu har jag nånting att läsa igen! vad söt han var den där ilskan:)

2010-11-24 @ 14:13:47
Postat av: Mamma

Grattis Grattis på födelsedagen..

Kul du börjat skriva igen. Mycket snö hos er,och här e det på G idag.. Kram

2010-11-24 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0