Får ta mej i kragen

när det gäller mitt bloggande hehe. Men det är så mycket runtomkring så när jag får en lugn stund så sitter jag väldigt sällan vid datan.
Just nu har jag rast, jobbade igår med, och imorron ska jag åxå jobba.
Jag och Smarre hade tjejkväll i förrgår, lekte med hennes lilla plutt valp, ååhh man blir ju så valpsjuk, ni ska få se bild sen på lilla Bella. Väldigt trevligt med god mat och filmer =)
Annars e det bra hemma, allt rullar på och nu e bilen färdig betald -skönt! Berättade jag att jag fick slut på diesel en morron på väg till jobbet? Söndas morronen efter julaftonen stannade bilen och oväder ute var det. Började gå sen kom plogbilen och skjutsade in mej till byn -bara tio min försenad! inte dåligt ändå med tanke på vart den stannade hehe.. Trodde jag hade kört sönder motorn men nu rullar den som vanligt iaf.
Kommer komma in lite kort med när jag har tid. Har faktiskt tagit en del nu =)
Jaja ska blogga hemifrån med sen =P


Kommentarer
Postat av: mamma

Lift med plogbilen..ja..då bor man på landet..hehe

2011-01-06 @ 13:41:40
URL: http://caretinije.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0